vrijdag 15 januari 2021

challenge 9 Alles mag

 Hoi,


Hier zijn we weer met een nieuwe challenge. Deze maand  is het thema: Alles Mag
Je kan meedoen tot 14 februari.

We verwelkomen ook vanaf deze maand Angélique in ons DT team.
Je kan Angélique ook volgen haar blog Annigide.
Ook Ilonka is terug van weggeweest. Ilonka's blog kan je hier vinden.


Graag wil ik nog wel benadrukken dat we bij dit challengeblog
de focus leggen op het gebruik van knipvellen, plaatjes, prenten, e.d. 
gevolgd door een thema.
Je maakt enkel kans om winnaar of top 3 te worden
indien je de richtlijnen van hierboven volgt.
Mocht je toch graag gebruik maken van een stempel en/of digi
 dan kan je nog steeds meedoen met onze ander challenge blog: 
Creative Sketchy Girls

 Onze sponsor deze maand is: Knipvellenoutlet

Zij geven deze supermooie prijs weg :

knipvellen:8215.580
E645
8215.479
4169609
 4169177
  4169834
   8215458
 416912
Stickers: 01 goud
   23 zilver
     111 goud
     3027 zilver
    Ste209
Embellishments 1041
20 klosjes garen
3D schaartje
Borduurstencil: PK9003
PK9006
Handmade Paper paars
Oplegkaartjes wit 4x
Oplegkaartjes Gebr.wit 4x

En dan volgen nu de mooie creaties van ons DT team

Angélique

Caroline


 Claudia


Veel plezier!!!


Claudia, Lisbeth en het DT Team



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

10 opmerkingen:

  1. Prachtige voorbeeld kaarten Dt!
    Ik ga mijn best doen:)
    Lieve groetjes en succes, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry dames niet goed gelezen alles mag maar zag later wel knipvel gebruiken 🤔 verwijder hem maar hoor!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een geweldige challenge is dit...en wat een schitterende voorbeeldjes zijn er gemaakt...dank je wel daarvoor, ik ga zeker mijn best doen ...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Merci pour ce nouveau challenge que j'ai plaisir à tenter.
    Très belles inspirations de la DT.
    Bonne Année 2021 à Toutes et tous.
    Créativité, bonheur et surtout SANTE.
    Bises.
    MaryannG

    Thank you for this new challenge that I am happy to try.
    Very beautiful inspirations from the DT.
    Happy New Year 2021 to All of you.
    Creativity, happiness and above all HEALTH.
    Kisses.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wou graag mijn kaarten linken maar zie dat het maximum bereikt is.
    Is er toch nog een mogelijkheid dat ik mee kan doen?
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil ook graag mijn kaartje linken maar zie ook dat maximum bereikt is. Ik kom morgen weer even kijken.
    http://scraptastisch.blogspot.com/2021/02/kerstbal.html
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeps bijna deze uitdaging vergeten, dat zou jammer zijn. Jullie hebben zo jullie best gedaan voor mooie voorbeelden. Dus mijn kaartje gelinkt. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen