dinsdag 20 december 2022

winnaar en top 3 challenge 31

 Hoi,



Tijd om de winnaar en top 3 bekent te maken van onze laatste challenge.

Als winnaar is gekozen..............




Onze sponsor deze maand is: De Egel

geeft de winnaar deze leuke cadeau weg, waarvoor dank




Je mag onze badge  (zie blog linkerzijde) nemen en contact opnemen met claudiaskaartjes@outlook.com  met als referentie challenge 31 Girlz Creative Crafts - De Egel
Je hebt tijd tot 1 januari om je prijs te claimen.


En onze top 3, is geworden:



Proficiat dames, jullie mogen onze bannen (zie linkerzijde) op jullie blog plaatsen.

Hier vind je onze lopende challenge: Challenge 32

Nu heb ik nog een nieuwske voor jullie!!!!! 😄
Zo leuk, vanaf 1 januari start ik een wekelijkse kerstchallenge. Dit is helemaal in een "just for fun" challenge met gemakkelijke thema's waar iedereen mee kan doen. Zodat je tegen het einde van het jaar  een een flinke voorraad kerstkaarten hebt. Lijkt het je leuk om mee te doen? Hou dan onze challenge blog in de gaten.

Tot dan
Claudia, Lisbeth en het DT Team

6 opmerkingen:

  1. Thank u so much to pick up in your Top 3, happy me! Congrats to the winner and other toppers too!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat mijn kaartje als winnaar is gekozen.
    Dankjewel Dames.
    De andere dames ook gefeliciteerd.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd allemaal! Succes met de nieuwe Kerstchallenge, misschien dat ik wel een keer meedoen. Normaal gesproken maak ik ze niet het hele jaar door maar als je een flinke voorraad nodig hebt... Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Conley Tiffany28 maart, 2023 01:36

    Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen