woensdag 15 maart 2023

challenge 35 voertuig op je kaart + winnaar en top 3

  Hoi,

We beginnen met de bekendmaking van onze winnaar en top 3 van onze laatste challenge

Winnaar challenge 34 - 7

Elly Booy

Onze sponsor deze maand is: Jacobi


Popco geeft een leuke waardebon weg.

Je mag onze badge  (zie blog linkerzijde) nemen en contact opnemen met claudiaskaartjes@outlook.com  met als referentie challenge 34 Girlz Creative Crafts - Jacobi

Je hebt tijd tot 1 april om je prijs te claimen.


En onze top 3, is geworden, gekozen door DT lid Angelique

1 - 26 Astrid
2 - 5 Christa
3 - 7 Elly Booy

Proficiat dames, jullie mogen onze bannen (zie linkerzijde) op jullie blog plaatsen.

Nu onze challenge voor deze maand. Je kan meedoen tot 13 april.
Het thema deze maand is: een voertuig op je kaart.

Even eraan herinneren dat we met ons challengeblog het werken met plaatjes in de kijker zetten,
je kan deelnemen met kaartjes waarop je een plaatje, foto, 3-D-afbeelding, ... verwerkt.
We houden natuurlijk ook van kaartjes met ingekleurde stempels, 
maar hiervoor zijn andere challengeblogs,
bijvoorbeeld Creative Sketchy Girls, Girlz Rebel Challenge en vele andere...


 Onze sponsor deze maand is: Het Hobbypaviljoentje


 Natascha geeft de winnaar een korting in haar webshop


En dan volgen nu de mooie creaties van ons DT team

Veel plezier!!!


Claudia, Lisbeth en het DT Team






You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

6 opmerkingen:

  1. Wat hebben jullie prachtige voorbeeldkaartjes gemaakt Dames!
    Ik wil mijn kaartje graag linken....maar zie niet waar dat kan?
    https://dinys-scrapkaarten.blogspot.com/2023/03/60-gefeliciteerd.html
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd allemaal! Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat ik in de Top 3 sta. Dames ook van harte gefeliciteerd met jullie prijs.
    Mooie voorbeelden zijn er gemaakt door het DT.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ik gewonnen heb en ook nog eens in de top 3 sta. Dank jullie wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Conley Tiffany28 maart, 2023 01:34

    Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen